Inauguracja kampanii społecznej Save the Music na konferencji prasowej w PWM

inauguracja-kampanii-spolecznej-save-the-music-na-konferencji-prasowej-w-pwm

PWM, fot. Juliusz Sokołowski

27 stycznia w siedzibie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego (partnera kampanii) w Warszawie, przy ul. Fredry 8, odbędzie się konferencja prasowa inaugurująca kampanię społeczną Save the Music. Jej celem jest wspieranie dobrej muzyki przy współudziale mody oraz sztuk wizualnych. Organizatorzy pragną przybliżyć sylwetki genialnych artystów, a także promować wartościową muzykę, bez względu na jej gatunek. Działania z tym związane odbywać się będą na wielu płaszczyznach – od tworzenia prac artystycznych, kolekcji ubrań, poprzez publikowanie artykułów, aż po organizację imprez kulturalnych.
W ramach kampanii odbędzie się szereg wydarzeń takich jak: wernisaże, koncerty, pokazy mody. Kupując unikatowe ubrania, będzie można wesprzeć działania Fundacji MEAKULTURA.


Dobra muzyka powinna być popularna, dlatego w pierwszej odsłonie kampanii zostaną zaprezentowane ubrania projektu Kingi Król z charakterystycznymi grafikami autorstwa Maxa Skorwidera. W kolekcji nie zabraknie wizerunków artystów doskonale nam znanych: Fryderyka Chopina, Ludwiga van Beethovena czy Franka Sinatry, a także tych, o których warto pamiętać: Astora Piazzolli, Sida Viciousa czy Enrica Caruso.
Niewątpliwą atrakcją konferencji, oprócz premierowej kolekcji, będzie wystawa plakatów Maxa Skorwidera pt. „Muzyka wiodąca lud na barykady”. Autor stworzył serię grafik zadedykowanych słynnym muzykom doby PRL-u i ich utworom, a także artystycznym wydarzeniom tamtych czasów. Tym samym Save the Music oddaje swoisty hołd twórcom, którzy wywarli wpływ na rozwój kultury muzycznej w Polsce okresu komunizmu, kiedy kreatywność i bunt stanowiły istotny język ekspresji.

Kampania Save the Music kierowana jest przede wszystkim do młodych ludzi, oraz do wszystkich miłośników muzyki, mody, sztuk wizualnych. Jej edukacyjny aspekt ma szansę odcisnąć swój ślad w sposobie myślenia o kulturze muzycznej. Akcje wspierają znani przedstawiciele świata kultury i sztuki, którzy zgodzili się być jej Ambasadorami.


Inauguracja kampanii Save the Music Fundacji MEAKULTURA:
27.01.2016, godz.12:00, Polskie Wydawnictwo Muzyczne, ul. Fredry 8, Warszawa.
www.savethemusic.eu
www.fundacjameakultura.pl
www.meakultura.pl

 

 

 

 

Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem Narodowego Centrum Kultury.

 

 

 

Lubisz dobrą muzykę? Interesujesz się szeroko pojętą kulturą? Potrzebujesz odbyć staż lub praktyki?

Wszystko to możesz znaleźć właśnie u nas! Poszukujemy ludzi z pasją, którzy poświęcą swój wolny czas, żeby pomagać nam dbać o wartościową muzykę. Nie jest ważne, czy masz wykształcenie muzyczne albo inną specjalizacje – dla nas liczy się tylko chęć pomocy. Każda para rąk jest na wagę złota. Napisz do nas na sekretariat@fundacjameakultura.pl.

CHCĘ ZOSTAĆ WOLONTARIUSZEM

Organizujemy także staże i praktyki w ramach czasopisma meakultura.pl. Jest to miejsce otwarte na stałą współpracę, jak i publikację pojedynczych tekstów.

Potrzebujemy też ludzi, którzy wesprą nasze działa PR-owe. Wystarczy napisać do nas na adres: wspolpraca@meakultura.pl.

Partnerzy
Sponsorzy
EN
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację polityki cookies.