Współpraca

Przewidujemy różne poziomy wsparcia naszych działań:

- Mecenat pełny (darowizny finansowe, materiałów produkcyjnych, pieniędzy czy usług)
- Partnerstwo (duży wkład produkcyjno-dystrybucyjno-reklamowo-sprzedażowy, partycypacja w zyskach w przypadku przeznaczenia dużych środków, jednak większość procentowa powinna trafić do fundacji)
- Darowizny częściowe (Tańsza produkcja, tańsza sprzedaż materiału czy usługi typu nadruk, uszycie odzieży)
- Patronat medialny (promocja)
- Patronat honorowy (instytucjonalny i związany z byciem ambasadorem projektu).

FUNDACJA MEAKULTURA POSZUKUJE:

- Partnera, który wprowadzi produkt na rynek oraz zajmie się jego dystrybucją w sieci sprzedaży (w swoich sklepach bądź serwisie internetowym oraz zamieszczenia informacji o produkcie na stronie głównej).

W zamian za to MEAKULTURA zobowiązuje się do: promowania akcji poprzez zamieszczenia informacji o Partnerze na własnej stronie internetowej i fanpage'u na Facebooku, w czasopiśmie internetowym meakultura.pl i w swoich kanałach dystrybucyjnych. Dodatkowo logo Partnera będzie promowane i używane w wielu innych działaniach realizowanych przez Fundację MEAKULTURA (między innymi podczas rozdania nagród dla Polskich Krytyków Muzycznych "Kropka", w video wykładach oraz publikacjach, w tym drukowanych, które powstaną dzięki akcji "Save The Music") oraz do informowania klientów o możliwościach zakupu towaru u Partnera akcji, co również stanowi element reklamy.

- Partnera, który wesprze akcję na poziomie produkcyjnym

W przypadku firm odzieżowych, taka współpraca pomoże zbudować wizerunek wiodącego producenta modnej odzieży wysokiej jakości. Partner zyska też szansę poszerzenia docelowego kręgu odbiorców o bardzo cenione grupy melomanów, artystów czy muzyków. Ambasadorzy, nosząc koszulki i tuniki podczas występów publicznych, na koncertach oraz w innych okolicznościach, w sposób naturalny będą promować swój „prokulturalny” wizerunek, ale też innych Partnerów akcji. Należy podkreślić, że wymienione kategorie odbiorców często wyznaczają nowe trendy w modzie, co może zwiększyć popularność marki Partnera, a tym samym jej sprzedaż.

- Partnera medialnego, który pomoże rozpropagować akcję na terenie Polski oraz poza jej granicami

- Ambasadorów akcji, czyli znanych muzyków i twórców, a nawet polityków, którzy będą „twarzami” „Save The Music” i będą reklamować akcję w mediach.

KORZYŚCI

1. Budowanie wizerunku nowoczesnej firmy kierującej produkty do ludzi o wyrafinowanych gustach muzycznych.

2. Wzmocnienie marketingowego wizerunku firmy jako tej, której bliska jest idea promocji muzycznego dziedzictwa o największej wartości, ale również promowanie artystów z kręgu grafiki i mody. Ten sam zysk dotyczy Ambasadorów akcji.

3. Partner (i Ambasador) jest postrzegany jako „wrażliwy społecznie”, bo wspiera fundację OPP, która działa w obszarze rozwoju kultury muzycznej o najwyższym poziomie (non-direct profit).

4. Bezkosztowa reklama w różnego typu mediach (radio, telewizja, portale i czasopisma internetowe, gazety). Porównywalny koszt dotarcia do tak dużej grupy odbiorców jest znacznie wyższy.

5. Dzięki do udziału w akcji znanych artystów, osób z autorytetem, zwiększa się wiarygodność Partnera.

6. Możliwe jest także rozbudowanie bazy klientów i wzrost sprzedaży (stworzenie pakietów promocyjnych uwzględniających koszulki).

7. Otrzymanie statuetki i dyplomu MECENASA KULTURY, które mogą być wykorzystywane dla wzmocnienia pozytywnego wizerunku firmy i udostępniane w materiałach prasowych.

8. Logo i informacja o firmie prezentowane w ramach działań Fundacji MEAKULTURA (wspomniane rozdania nagród dla Polskich Krytyków Muzycznych "Kropka", nagrania video wykładów, na stronie Fundacji MEAKULTURA i w czasopiśmie meakultura.pl oraz innych publikacjach, w tym drukowanych, które powstaną dzięki akcji „Save The Music”).

9. Statysfakcja ze wspierania kultury polskiej.

Powrót do Fundacji
Partnerzy
Sponsorzy
EN
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację polityki cookies.