Muzyka dla myślących

Muzyka dla myślących

Dostępny

99,00 

Informacje:

Kategoria: Tagi: , ,

„Muzyka dla myślących. Przewodnik po stereotypach muzycznych” to publikacja, która dostarcza narzędzia do poszerzenia wiedzy w zakresie interpretacji kultury muzycznej z uwzględnieniem elementów krytycznego myślenia. Książka to także pretekst do dyskusji z mitami i stereotypami muzycznymi. Zależało nam, aby podejść do tematu w sposób nowatorski i wielokierunkowy, dlatego zaprosiliśmy do współpracy dużą grupę ekspertów. Istotne było dla nas także toaby merytoryczność prezentowanych treści współgrała z nowoczesną formą przekazu.

Muzykę dla myślących” kierujemy w pierwszym rzędzie do studentów różnych kierunków humanistycznych oraz do wykładowców tych kierunków. Ale to nie znaczy, że publikacja nie zainteresuje znacznie szerszego grona Odbiorców: uczniów szkół średnich, muzycznych, blogerów, dziennikarzy, krytyków muzycznych, naukowców, a także melomanów i wszystkich, którzy chcą słuchać muzyki bardziej świadomie. Mamy nadzieję, że jesteście tutaj z nami.   

Cena zawiera koszt przesyłki Pocztą Polską.

 

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu

    Preferencje plików cookies

    Niezbędne

    Niezbędne
    Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

    Reklamowe

    Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

    Analityczne

    Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

    Funkcjonalne

    Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.